sheriff
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Szavazz!
Szavazz,hogy jobbá tegyük az oldalt!:D
Ki a kedvenced?(klán)

Brujah
Gangrel
Malkavita
Nosferatu
Toreador
Tremere
Ventrue
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
DumaládaXD
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Végigjátszás -Főküldetések

Vampire: The Masquerade - Bloodlines végigjátszás
                                            Főküldetések 

 
Az eredeti, papír alapú Vampire: The Masquerade szerepjáték szerint három csoportosulás létezik: a Kamarilla, a Szabbat és a Függetlenek. A Bloodlines-ban kizárólag a Kamarilla klánjaihoz tartozhatunk, a többiek legtöbbször az ellenségeink.
 
 
Főküldetések
 
Downtown
 
Tutorial – Jyhad for Beginners

A vámpírlét első viszontagságaival szembesülünk a bevezető animáció megtekintésével, amelyben a Herceg talpnyalói lefülelik Nemzőnk azirányú tettét, hogy az Ölelés szertartását hajtotta végre rajtunk, amiért neki, de ami a legrosszabb, saját magunknak is bűnhődni kell. A Herceg, bizonyos LaCroix, röviden vázolja az egybegyűlt – eléggé sajátos – közönségnek a vétségeinket, egy tárgyalás keretein belül. Szerencsére mi megmenekülünk a halálos ítélettől, nem úgy, mint Nemzőnk, aki fejét veszítette a Herceg bíráskodásától! Indoklása szerint tervei vannak velünk, így megkegyelmez, mi több egy küldetéssel bíz meg bennünket, mely szerint meg kell keresnünk ügynökét Santa Monicában. A neve: Mercurio és ő fog minket a továbbiakban feladatokkal ellátni.
Előbb azonban túl kell esnünk a tűzkeresztségen! Egy Jack nevű szakállas vértestvér készséggel bevezet minket a vérszívók mindennapi tevékenységébe! Szépen meg kell tanulnunk vért szívni, úgy, hogy ne öljük meg áldozatunkat – ezt a sikátorok végében rögtön gyakorolhatjuk! Alapvető szükségleteink megtanulása után már használnunk kell az agyunkat is – annál is inkább, mert találkozunk a Szabbat egy-két rosszarcú tagjával is. Az épületbe belépve a dobozokra felugrálva jussunk fel az emeletre, ahol megismerkedhetünk a zártörés mesterségével, illetve a számítógépes hackerkedéssel (a kódot a falra ragasztva találjuk meg) – a szobából kivezető ajtó kulcsát pedig a széf rejti! Utána elsajátíthatjuk a vegetáriánus konyhaművészetet, egy patkány megcsapolásával. A következő udvarra belépve lopakodnunk kell, majd hang nélkül gyilkolnunk, ezt követően pedig szemtől-szembe. Érdekesebb lesz a diszciplináink használata - immár a gyakorlatban, rágjuk át magunkat az összes képesség használatán! A fegyveres harc már csak hab a tortán, mivel nem kell mást tennünk, mint végigverekedni magunkat az oktatópálya végéig! 

Santa Monica
 
Mercurio keresése – Where fore art thou, Mercurio?

Miután otthonosan berendezkedtünk a motelszobánkban eljött az ideje, hogy megkeressünk LaCroix ügynökét a santa monica-i éjszakában. Nem lesz nehéz, mivel már akkor a nyomára bukkanunk, amikor kilépünk a főutcára – legalábbis megérzéseink ezt súgják: egy sebesült férfi vonszolja magát a szomszédos épületbe, véres csíkot húzva maga után. Kövessük és bebizonyosodik gyanúnk, mivel a fickó tényleg Mercurio! Szerencse, hogy életbe találtuk…
 
Szörfre fel! – Surf’s Up

Bizony alaposan helybenhagyták az ügynököt! Zavaros mondandójából megtudjuk, hogy mit kell tennünk: vissza kell szereznünk egy tárgyat a Szabbat egyik területéről Mercurionak. A tárgy nem más, mint egy Astrolite, egyfajta robbanószer! A kiindulási hely a tengerpart! Ide csak egyféleképpen juthatunk, méghozzá a megfelelő parkolóházon keresztül. A Szabbat területe egy magas dombtetőn fekszik, a tengerpart mellett – ezt pedig egy vaslépcső segítségével közelíthetjük meg, nem lesz nehéz megtalálni, ha a tábortűz melletti társaságtól kérünk útbaigazítást. Kutassuk át a házat és a környékét, tegyük el láb alól az ellenséges alakokat. A harc még nem lesz nehéz, legalábbis egyenlőre. Amint megtaláltuk az Astrolite-t, térjünk vissza az ügynökhöz.
 
A kísértetház – The Ghost Haunt At Midnight; Spiritual Relase

A megszerzett robbanószerre később lesz szükségünk egy nagyobb Szabbat bázis megsemmisítéséhez. Mercurio szerint egy Thung nevű Nosferatu lehet a segítségünkre. A nevezett vámpír hollétéről csak kevesen tudnak. Ezen kiválasztottak egyike Jeanette, az Asylum nevű nightclub tulajdonosa. Ha még eddig nem tettük volna, keressük fel a nevezett helyet! A bögyös Malkavita vámpírlány több, mint kedvesen fogad minket, amikor belépünk a szórakozóhelyre és meginvitál bennünket az irodájába. Kövessük hát a privát területre, a lift segítségével. Az emeleten találkozunk a lány intelligensebbnek látszó nővérével, Therese-vel! Jeanette, mielőtt beléptünk volna a szobába, bezárkózott a mellékhelységbe, így csak a nővérével tudunk szót váltani. Talán ő is tud nekünk segíteni! Érthető húzás a szexis vértestvértől, hogy nem adja ki elsőre a Thung-ra vonatkozó információt, csak miután megteszünk neki pár szívességet! Ilyen testi adottságokkal megáldott leányzónak nem lehet nemet mondani. Első megbízása nem lesz sétagalopp. Egy nyakláncot kell neki elhozni a városszéli Ocean House-ból. A hely híre nem a legfényesebb: állítólag kísértetek lakják. Egy, már amúgy is élőholtat persze nem lehet csak így megfélemlíteni! Az Ocean House-t kizárólag a csatornán keresztül lehet megközelíteni, használjuk segítségként az ottani térképeket. Balsejtelmünk támad, miután megpillantjuk az épületet. Csend van, túlságosan is nagy csend – az egész valahogy olyan megmagyarázhatatlan. Elsőre nem is tudunk belépni a házba, csak ha megtaláltuk az udvaron lévő bungalóban a ház kulcsát. Miután ezt sikerrel megtettünk, a hideg futkos a hátunkon, mivel kezdetét veszi egy különös tortúra. A berendezési tárgyak látszólag minden ok nélkül felénk repülnek, idegesítő hangfoszlányok szűrődnek ki a falakból. Az emeletre tartó lépcső hirtelen beszakad alattunk és egy pillanat alatt a pincében találjuk magunkat. A feladatunk az, hogy valamilyen módon feljussunk az emeletre. A vaksötétben elég nehéz lenne keresgélni az utat, pláne, hogy valamilyen kísértet próbálja közben a frászt hozni ránk, ezért olvassuk el az egyik helységben az újságcikket, majd útmutatása alapján vegyük ki a megfelelő mosógépből az elektromos főkapcsolóhoz vezető ajtó kulcsát! Ezt használva jussunk be a zárt ajtón és kapcsoljuk vissza a ház áramellátását, majd liftezzünk fel az emeletre! Járjuk végig szintet! Az egyik szobában lévő éjjeliszekrényben kulcsot találunk, amivel még az ezen a szinten lévő egyik zárt szobát nyithatjuk ki, ahol a padlón tátongó résbe ugorunk bele! A bárban találjuk magunkat. Ne habozzunk bemászni az ételliftbe, amit használva a konyhában kötünk ki! Legyünk elővigyázatosak, mert az edények hangos csörömpöléssel nekünk vágódhatnak a káoszban!   Kisvártatva a helységből kivezető egyetlen ajtó kitárul és egy szellőzőbe bemászva, csakhamar elérjük a liftaknát! Ne nagyon álljunk meg egy helyben, hacsak nem akarjuk, hogy a lezuhanó lift agyonnyomjon, inkább rohanjunk a szemközti létrához! Ezen felmászva kutassuk át a fenti szinteket, itt nagyjából lineárisan haladhatunk tovább. Az érdekesebbnek vélt helységek megtalálásában újra látomások lesznek a segítségünkre – egy női alak mindig mutatja a helyes utat! A szobák végigjárása közben nagyjából körvonalazódik előttünk a hely elátkozott múltja: a ház néhai urát elragadta a téboly és végzett feleségével, valamint gyerekeivel. Az Ocean House legfelső szintjén aztán rátalálunk a Malkavitának szánt tárgyra, mindezek után sietősen távoznunk kell, mivel a paranormális tevékenységek kezdenek egyre elviselhetetlenné válni!
 
A dolgok közepébe vágás - Slashterpiece

Az Asylum-ba visszatérve jelenleg Therese az, aki nem tartózkodik háznál, így be kell érnünk Jeanette-el! Annyi baj legyen! A lány szó szerint könyörög a nyakláncért, mi több kitálal nekünk egy testvérviszály részleteiről, ami közte és a nővére között zajlik. Szerinte Therese semmibe nézi őt és úgy látja, hogy csak másodhegedűs mellette! Bármit is mond, NE adjuk át neki az ékszert! A szőkeség miután belátja, hogy hajthatatlanok vagyunk, felhagy a könyörgéssel és megkér egy dologra: menjünk el a Noir Gallery-be és vagdossuk össze az ott található festményeket, ehhez át is ad egy kést! A galériába való bejutást akadályozza egy rendőr, aki az épületre vigyáz! Ha elég magas a rábeszélőképességünk nem jelenthet gondot szavakkal meggyőzni a fakabátot, de létezik más út is a bejutásra: pl. egy Nosferatu láthatatlanná válva elosonhat mellette. A lényeg az, hogy lehetőleg ne öljük meg! A teremben feltűnhet, hogy a festményeket védőmágia védi a káros behatásoktól, így gondolkoznunk kell! A festményeket csak úgy tudjuk összehasogatni, hogy megvárjuk még a védőmágia rövid ideig „kikapcsol”, majd gyorsan összehasítjuk a képet! Fontos tudnotok, hogy a mágia belőlünk nyeri az energiáját, így zsinórban kell az összest megrongálni! Ha egyszer is elrontottuk, kezdhetjük elölről mindet! Ha sikerrel vettük az akadályt - egy vérlény manifesztálódik előttük, akit el kell pusztítanunk, ez lesz az első nehezebb ellenség! Halála után még meglovasíthatjuk a galéria kasszájából a bevételt, de ha hallgatunk emberi énünkre, ezt nem tesszük meg (Humanity levonással jár)!
 
Rossz vér – Bad Blood

Therese magából kikelve üvöltözik velünk amiért megrongáltuk a festményeket a galériában! Hiába próbáljuk kimagyarázni magunkat, persze most Jeanette az, aki távol van! Kissé lenyugszik, amikor átadjuk neki az Ocean House-ból hozott nyakláncot, így normális keretek között tudjuk folytatni a beszélgetést! Therese átküld bennünket a szemközti Dinner feliratú vendéglőbe, ahol megejtsünk egy telefont húgával. Meglepetésünkre a helyszínen egy csapat Szabbat lelkületű próbálja meghiusítani tervünket – verjük le mindegyikőjüket, majd beszéljünk telefonon Jeanette-tel, aki teljesen ki van borulva és attól fél, hogy a nővére meggyilkolja! Rohanjunk vissza az Asylum-ba!
 
Testvérviszály – Sibling Rivalry

Az irodában megtaláljuk Therese-t, kezében egy revolverrel – kinézete nem sok jóval kecsegtet! Szóváltás közben mindenre fény derül, azaz arra, hogy Jeanette és Therese egy és ugyanazon személy! A Malkavita őrültség egyik megtestesülésével hozott össze a sors minket! A teendőnk az, hogy minden eszközzel lecsillapítsuk a skizofrén vámpírlányt, nehogy kárt tegyen magában! A vérrontás csak abban az esetben kerülhető el, ha a rábeszélőképességünk elég magas, mi több odafigyelve kell megválogatni mondatainkat! Máskülönben az egyik énnek búcsút vehetünk, rajtunk múlik, hogy melyiknek! A többség valószínűleg Jeanette-et tartja a szimpatikusabbnak.  Mindezektől függetlenül az „életben maradt” személyiség végre felfedi Thung hollétét, ami az Asylum-ból kilépve egyenesen az utca végében lesz egy hatalmas olajtartályban.
 
A raktárház felrobbantása – Explosive Beginning
 
A Nosferatu bár extrém körülmények között él, mégis meglepő intelligenciáról tesz tanúbizonyságot! Kérésünkre minden részletbe beavat minket, ami a Szabbat bázis felrobbantásához szükséges! Az akció titka, a megfelelő helyismeret, tehát alaposan térképezzük fel a terepet, miután odautaztunk. Meg kell terveznünk a menekülési útvonalat, mert miután elhelyeztük a bombát, már nem lesz időnk. A környezet adottságait kihasználva lopakodjuk be a fő raktárépületig, majd létra segítségével jussunk be oda! Keressük meg a nevezett irodát és rejtsük el a pokolgépet az íróasztalban! Miután ezt megtettük, kiszabott időlimit alatt el kell hagynunk a raktárházat – feladat nem lesz könnyű, mert ilyenkor már minden bizonnyal felfedeztek és mindenki bennünket akar hidegre tenni! A kijárat előtt egy veszedelmes vámpírt kell másvilágra küldenünk! Ha élve eljutunk a kijáratig, egy érdekes fazonba botlunk, aki egy farkas alakjában lép elénk. Ne higgyünk a szemünknek, a fickó valójában vámpír és nem farkasember! A történet későbbi szakaszában fog fontos szerepet betölteni. Beszélgessünk el vele, majd térjünk vissza Thung-hoz! A Nosferatu elégedett teljesítményünkkel, kérdezzük ki a klánokról és szektákról! A társalgás végeztével közli, hogy a LaCroix, a Herceg látni kíván bennünket! Üljünk tehát taxiba és utazzunk Downtown-ba!
 
Downtown
 
Randevú Elizabeth-tel – Elizabethan Rendezvous
 
Érkezésünk eléggé sajátosra sikerül, mert miután kiszálltunk a taxiból, egy csapat Szabbat leüt bennünket és valószínűleg megölt volna, ha nem siet segítségünkre Nines Rodrigez, egy anarch! A vértestvér egyedül leveri az egész csapatot, majd figyelmeztet bennünket több dologra is, végül továbbáll! Fontoljuk meg mondandóját. A Herceget a Venture torony legfelső szintjén találjuk, könnyen bejutunk, elvégre már várnak minket! LaCroix egy igazi Venture módján fogad minket és gratulál a raktárházban nyújtott teljesítményünk miatt! Mostantól maga a Herceg fog ellátni minket megbízásokkal. Az új főnökkel együtt új szálláshelyet is magunknak tudhatunk, a Skyline Apartment 4. emeletén! LaCroix már nagyon vár egy hajót Ankarából, amely egy több ezer éves vámpír szarkofágját szállítja! Erről a szarkofágról kell információkat szereznünk! Először tegyünk fel kérdéseket a minket megmentő Nines Rodrigez-nek, a Last Round nevű kocsmában, majd utazzunk vissza Santa Monicába a tengerpartra, ahol egy üres motorcsónak csak minket vár! Irány a nyílt vízen horgonyzó óceánjáró, az Elizabeth! A fedélzetre felmászva egy furcsa rendőrbe akadunk, aki kis erőfeszítéssel meggyőzhető, hogy ne fújjon riadót, mi több ellát minket információkkal, hogy milyen módon férkőzhetünk az ankarai szarkofág közelébe: el kell lopakodnunk a biztonsági számítógépig, ahol ki kell kapcsolni a biztonsági berendezéseket és kitárni a zárt ajtókat, lehetőleg úgy, hogy ne vegyenek észre! A Record Room-ban, az asztalon heverő feljegyzéseket se hagyjuk ott! Próbáljunk meg eljutni a fedélzet végén található szarkofágig. Ha megpillantottuk, hagyjuk el a hajót, ahol jöttünk és térjünk vissza Downtownba!
 
Látogatóban Dr. Grout-nál – Calling Dr. Grout

LaCroix miután átvette a hajón talált feljegyzéseket egy Malkavita primogen (Elsőszülött), Aleister Grout birtokára küld minket, akitől információkat kell gyűjtenünk. Üljünk taxiba és irány a Grout’s Mansion! A bejáratnál Nines Rodrigez-be botlunk, aki óva int ettől a helytől, mert eléggé veszélyes. Sajnos a küldetésünk nem tűr halasztást ezért, miután az anarch elhúzott, lépjünk be a bejáraton. Odabent rengeteg elmebeteg randalírozik, a felfordult belső termek ideális játszótérnek bizonyulnak az elborult elméknek! A többségük annyira nem agresszív, legalábbis, ha elkerüljük őket! A fel-alá sétálgató, bőrruhás betegek már veszélyesebbek! Az épület jobb szárnyában lévő könyvtár falán három gyertyát találunk – mindhármat meg kell húznunk, oly módon, hogy azok világítsanak. Értelemszerűen azokat kell bekapcsolni, amelyik az adott pillanatban nem ég és így tovább. Ha sikerrel járunk, jutalmunk egy nyitott ajtó, ez egy zöld lámpákkal teli terembe vezet. Itt látunk egy hosszú, az emeletre vezető lépcsősort – ki kell nyitnunk tehát az emeleti ajtót. Ezt a lépcső oldalában található gyertya-kapcsolóval tehetjük meg. Irány az emelet, majd kisebb harcok árán egy újabb épületszárnyba érkezünk. Az egyik szobában találunk egy különös kandallót – egy gombot keressünk rajta, amit megnyomva, egy feltáruló nyíláson át másszunk be a kandallóba. Csakhamar a könyvtár második szintjére érkezünk és újabb három gyertyába botlunk, a megtanult módon hozzuk működésbe őket, amire az első szinten kinyílik egy könyvespolc! Az itteni csapóajtón át - létrázzunk le a földszintre és menjünk be a rejtekajtón. Hamarosan a pincébe kerülünk, ahol elektromos kisülésekkel teli terembe botlunk – úgy kell sorba átlósan kikapcsolni a berendezéseket, hogy át tudjunk jutni a szemközti járatba. Itt egy kart meghúzva feltárul a lezárt ajtó a piroslámpás teremben! Grout laboratóriumaiban és kórtermeiben tehetünk látogatást – az első jobb oldali szobában egy kulcsot (Laboratory Refrigerator Key) vehetünk magunkhoz, amivel a következő teremben lévő hűtőszobát nyithatjuk ki, itt magunkhoz vehetünk pár vérrel teli zacskót! Haladjunk tovább, mire hamarosan egy olyan szobába kerülünk, ahol üvegbúra alatt egy nőre bukkanunk. A lemezjátszót bekapcsolva el tudjuk forgatni a búrát, mire a kivezető ajtó kitárul. A hálószobában ráakadnunk a néhai Alister Grout elszenesedett holtestére, akivel egy mellkasába döfött fakaró végzett. Ő tőle már nem tudhatunk meg semmit, de amikor kilépünk a hálóból a karzaton egy Bach nevű férfiba botlunk. Alig tudjuk megértetni mondandóját, mivel sietősre kell vennünk lépteinket a Grout – kúria kigyulladása miatt! Az egyetlen lehetséges úton meneküljünk el az égő házból!
 
A régi művészetek pártfogója – Patron of the Ancient Arts

A Herceg szerint Bach nem más, mint egy vámpírvadász és a körülmények ellenére mégsem hiszi, hogy ő végzett Dr. Grout-tal is! LaCroix megunta a további várakozást és elküld bennünket a városi múzeumba, hogy hozzuk el neki az ankarai szarkofágot! Fogjunk tehát egy taxit! Megérkezésünk után feltűnik, hogy a helyet a rendőrség erősen védi, így illendő az árnyékban mozognunk! Az emeleten található egyik  beugróban a múzeumiroda (Museum Office Key) kulcsát vehetjük magunkhoz! Ez után lépcsőzzünk le a földszintre és keressük meg a Security Room-ot, ahol az alagsor kulcsával (Basement Key) lehetünk gazdagabbak! Most irány az iroda, amin keresztül - a kulcsaink segítségével – lelépcsőzhetünk! A biztonsági kamerákat kerülgetve jussunk el a preparátori szobáig! Itt a Museum Workroom Key-t találjuk! Hamarosan egy számzáras ajtó elé érkezünk. A kódot (2358) az egyik pihenőszobában olvashatjuk el az íróasztalon lévő cetliről! Néhány lézert semlegesítve, újfent egy lezárt ajtóba botlunk – a kulcs (Storage Key) az egyik biztonsági embernél lesz! Most már semmi akadálya, hogy belépjünk a múzeum dolgozószobájába! Itt meglepődve tapasztaljuk, hogy a szarkofágnak hűlt helye! Ellenben újra találkozunk azzal a vámpírral, akivel a Szabbat raktárban találkoztunk anno! Megtudjuk tőle, hogy a neve Beckett és a néhai mezopotámiai királyt rejtő szarkofágot valószínűleg a Szabbat raboltathatta el. Szóba kerül a Gyehenna is, amely szerint felébrednek az Ősatyák és elemésztik az összes vértestvért! Mondani sem kell, hogy micsoda hatalom lenne annak kezében, aki uralma alá tudna vonni egy ilyen Ősatyát… A Herceg bár őrjöng, amiért kicsúszott a kezéből a szarkofág, de nem tud mit tenni, sőt közli, hogy Vérvadászatot indítottak Rodrigez-ért, mert minden valószínűség szerint az anarch kezén szárad Dr. Grout halála. Ellenben elküld minket Hollywood-ba, hogy ott találkozzunk egy anarch primogen-nel, Isaac Abrams-szal, akitől információkat kell szereznünk egy Gary nevű Nosferatu-ról! Gary talán felvilágosítást tudna adni a szarkofág hollétéről!
 
Hollywood
 
Dead Ex

Amint kiszálltunk a taxiból rögtön fogad minket Isaac egyik ghoulja, aki útbaigazít minket! Az anarch vámpírt az utca végén találjuk, egy ékszerbolt hátsó bejáratán belépve. Isaac igazi úriember, de neki sem érdeke ellenszolgáltatás nélkül kiadni információkat a Nosferatu felől, így meg kell tennünk neki ezt-azt! Elsőnek meg kell látogatnunk a Ground Zero nevű internetkávézót, ahol bizonyos Josefk felől kell adatokat letölteni! Az odatartó séta során egy, még a vámpírrá válásunk előtt ismerős lányba – Samantha-ba botlunk! Rögtön kérdésekkel bombáz minket, így a Maszkabál érdekében jobb lesz meggyőzni arról, hogy sosem látott bennünket, sem most, sem azelőtt! Ne féljünk a durva szavak használatától! Miután megtaláltuk a megfelelő számítógépet, használjuk a Josefk nevet és hozzá a Kafka jelszót! Az e-maileket elolvasva megtudjuk, hogy hova kell mennünk: a Fast Buck mögé, ahol át kell vennünk egy videokazettát Isaac számára. A nevezett helyen meg is találjuk az összekötőt, aki láthatóan igen zaklatott és retteg valamitől. Sajnos a kazettát nem kapjuk meg tőle, de egy színésznő nevét igen. A bizonyos Ginger Swans szerepel abban a filmben, amire Isaac-nak szüksége van. Az összekötő hamarosan felszívódik, de még halljuk elcsukló halálsikolyát a szomszédos sikátorból, ám hiába futunk utána, már nem találjuk meg. Inkább menjünk vissza az internetkávézóba és keressünk rá Ginger Swans-ra az egyik számítógép adatbázisában. A színésznőről kiderül, hogy nemrég elhunyt. Mivel csak ezen a nyomon indulhatunk el, így hát keressük fel a helyi temetőt! A sírkert kapuja zárva, így az egyik falon található résen másszunk be, úgy, hogy a nyílást elzáró deszkákat félretoljuk! A temetőben meg se álljunk a mauzóleumig, ahol nyissuk fel Ginger nyughelyét! Itt csakugyan megtaláljuk a videokazettát, ami voltaképpen egy horrorfilm, készítője a DMP vállalat! Hagyjuk el a kriptát és menjünk vissza Isaachoz. Az anarch lejátssza előttünk a filmet! A bizarr film eléggé sajátos módon közelít a munkavédelem fogalmához, mivel egy csapat bestia valóban szétszaggatta Ginger Swan-t!
 
Elég a vérrontásból – Snuff Is Enough

Isaac újabb videokazettát szeretne megszerezni a DMP filmvállalattól, ehhez kell nekünk ismét asszisztálni! Az anarch útmutatásai alapján érdemes felkeresnünk a helyi szexshop tulajdonosát! Hát igen! Akinek van egy rakat perverz filmje, annak egy horror már nem akadály! Flynn Boyle termékeinél csak az arca gusztustalanabb, mindenesetre némi meggyőzéssel hajlandó felvilágosítást adni a videokazetta felől, ez nekünk „mindössze” 500 dollárunkba kerül! Alternatív megoldást jelenthet, hogy feltörjük a fickó számítógépet az alagsori irodájában, mert így is hozzájuthatunk az információkhoz! A teendőnk az, hogy felvegyünk egy csörgő telefont a Red Spot éjjel-nappali bolt oldalában. A rejtélyes hívó a Luckee Star Hotel 2. szobájába vezet minket! Itt azonban nem találunk senkit, csak az internetkávézó hátsó helységeit nyitó kulcsot. Ez tökéletesen elegendő nekünk, így hát vegyük az irányt Ground Zero-ba! A hely a DMP filmstúdiója, itt készült a rengeteg elmebeteg horrorfilm. Mindenfelé vérnyomok és hullák, melyek ezúttal valódiak, nem pedig a díszletet szolgálják. A fogadtatás hagy némi kívánnivalót maga után, ugyanis a videofilmről megismert kreatúrák támadnak meg bennünket! Találkozunk még egy férfival is, aki a DMP-nél dolgozik, de fájdalmas halált hal szemünk előtt. A pincében rátalálunk a keresett videofilm második részére. Nincs más hátra, mint, hogy elvigyük azt Isaacnak. A filmben egy rejtélyes házat fedezünk fel, amit hamarosan meg kell látogatnunk!
 
A királyok útja – Going the Way of Kings

Isaac utolsó megbízásában pontot kell tennünk a DMP bizarr működésére, ez annyit tesz, hogy meg kell látogatnunk a King’s Way-en a második filmben megismert házat! Ha ezt a küldetést abszolváljuk, akkor egyúttal utat nyerünk a Gary nevű Nosferatu-hoz! Utazzunk a kívánt helyszínre! A főbejáratot zárva találjuk, ezért a ház jobb oldali falán lévő gyékényen másszunk fel az emeleti erkélyre! Amint belépünk az épület belsejébe orrfacsaró bűz csapja meg az orrunkat, a falakat vérnyomok mocskolják be és, hogy teljes legyen az összkép méretes döglegyek repkednek mindenfelé! A vendégszeretetről annyit, hogy az internetkávézóban megismert teremtmények próbálják ismét megkeseríteni életünket! Küzdjük le magunkat a pincébe és ne lepődjük meg, hogy egy ocsmány Tizmisce-be botlunk, ő is a Szabbat egyik nagyhatalmú kutyája! Beszélgessünk el vele, de nem sikerül szavakkal meggyőzni, hogy hagyjon fel érveivel, így döntsük el a fegyverek szavával ezt a nézeteltérést! Andrei nem bocsátkozik velünk közelharcba, folyton elteleportál, sőt szörnyek falkái rontanak ránk mindeközben! Figyeljük mindig, hogy hol bukkan fel és akkor ne kíméljük! Esetleg felugorhatunk a lépcsővel szembeni asztalra, így nem érnek el a szörnyek és lőfegyverrel apríthatjuk Andrei-t! Hosszas küzdelem után a Tizmisce elmenekül, mi pedig a pince falán lévő résen hagyjuk el a helységet!
 
Csatornapatkányok

Veszélyes és monoton helyszínre kerültünk – ez a Los Angeles alatt húzódó csatornarendszer szörnyetegekkel teli, ismeretlen része! Gondoljunk arra, hogy már csak ezen kell magunkat átverekedni és elérjük a Nosferatuk alagútját! Sajnos az út hosszú lesz és kimerítő. Először is az utunkat elzáró rácsokat a mellettük lévő karral tudjuk kinyitni, ezt többször is meg kell tennünk. Járjuk végig az összes alagutat, míg el nem elérünk egy olyan részig, ahol egy víz alatti aknát találunk és a közelben egy piros csapot! Tekerjük el a csapot, mire az akna kinyílik, beszippantva karakterünket a következő pályára! Az itteni darálók szolgálnak arra, hogy a szennyvízbe került szemetet felőröljék, rosszabb esetben minket! Egy csövön keresztül másszunk át a jobb oldali darálóig, ami mellett üres olajoshordókat látunk! Az egyiket dobjuk a daráló lapátai közé, mire az leáll, így sérülés nélkül tudunk fölötte bemászni a csőbe! Generátorokkal teli termekbe kerülünk, ahol lépcsőkön keresztül menjünk le az alsó szintre és keressünk egy víz nélküli aknát a talajon, mivel ebbe kell beleugornunk. Hamarosan olyan részhez érünk, ahol egy vízpumpát kell beüzemelnünk, hogy turbina vízzel elárassza a fenti csöveket! Csakhogy az áramlattól mi nem tudunk a Flow Access-nél a csövekben közlekedni, mert a víz sodrása túl erős! A teendő az, hogy amikor bekapcsoltuk a pumpát, amilyen gyorsan csak tudunk, másszunk bele a csőbe és ússzunk fel a jobb oldali járatban, amíg a turbina teljesen felpörög! Ezek után újra szárazabb területekre érünk és rögtön üdvözölhetünk is egy újabb ellenfelet, egy melákszerű förmedvényt, aki a bénítólövedékei mellett tekintélyes ütésekkel is bombáz! Lesz még belőlük bőven az alsó szinteken is! Az egyik falban lévő csőbe kell bemásznunk a továbbjutáshoz, így egy olyan terembe kerülünk, amit egy hosszú acélhíd keresztez a magasban. A sárga vízvezetéken fel tudunk mászni a hídig, amely egy ajtóhoz vezet. A következő helységben egy nagyon erős és ocsmány szörnybe botlunk: bár nőre emlékeztető alakja van, de a törzséből kilógó három felsőtest és a gyomrán lévő vágás óvatosságra int! Szívós ellenfélnek bizonyul, mi több, előszeretettel dobál felénk holttesteket is! Mielőtt még megnyugodnánk, hogy sikerült végeznünk vele, elárulhatom, találkozunk még a hitvány fajtájával később is! Innen egy falon lévő szellőzőn keresztül távozhatunk, amit a program színnel jelez – ide csak egy fenti lépcsőrről ugorva kerülhetünk! Ugyancsak platformról-platformra leugrálva juthatunk le a következő helységbe, miután kimásztunk a szellőzőből. Vigyázzunk, hogy a ventilátor ne vágjon ketté minket! A játék egyik legidegesítőbb pályájára érkeztünk, mivel a járatok tele vannak tápos ellenségekkel – meggondolandó a lopakodó taktika is! Elsőnek meg kell keresnünk egy kulcsot (Pass Key), amit abban a járatban találunk, amiben egy szerencsétlenül járt Nosferatu-val találkozunk – vértestvért ugyanis lemészárolják, mielőtt szót válthatnánk vele! A kulccsal a zsebünkben menjünk abba a terembe, amiben számítógépeket és monitorokat találunk! A kulcs kinyit egy kezelőpultot, amelyen egy gombot megnyomva, feltárul egy akna a terem közepén! Ugorjunk bele! Rátaláltunk tehát a Nosferatuk alagútjaira! Nézzünk szét alaposan, mert találkozunk olyan vértestvérekkel is, akik melléküldetéseket adnak (az egyik például érdekes hacker-küldiket)! De ami a legfontosabb rálelünk Gary-re is! Érdekesen válogatta meg asztalvendégeit, ugyanis azok egytől-egyig oszlásban lévő tetemek, alkalomhoz illően öltözve! A Nosferatu elsőre kicsit a bolondját járatja velünk, mivel láthatatlan, de a beszélgetés közben megmutatja valódi, csúf arcát is! Fejleményekkel szolgál az ankarai szarkofág ügyében – meg kell keresnünk Gary  kémjét, Barabus-t! Ebben segítségünkre lesz egy másik káinita is, Ming Xiao, akit Los Angeles kínai negyedében találunk, a Golden Temple-ben! Nincs más hátra, mint elhagyni ezt a groteszk helyet! A kijárat – érdekes módon – a helyi temető mauzóleumába nyílik! Mennyi fáradságot megspóroltunk volna, ha ezt tudjuk!
 
Chinatown
 
Barabus,a kém – I Spy Barabus

Miután megvetettük lábunkat a kínai negyedben, keressük meg a Golden Temple-t! A szépséges káinita, Ming Xiao örömmel a segítségünkre lesz Barabus keresését illetően, hacsak egy újabb névvel is! Egy kínai üzletembert kell megkeresnünk a Red Dragon étteremben, a neve: Wong Ho, aki állítólag további információkkal szolgálhat Gary kémjéről! Ne pazaroljuk tovább az időt a templomban, hanem induljuk a nevezett étterembe! Amint kiléptünk az utcára egy csapat kínai férfit látunk berohanni a szomszédos sikátorba, a dolog pikantériája az, hogy az egyik tag vállán egy fiatal nőt cipelt! Érdekes! A Red Dragon egyike a város legelegánsabb éttermeinek, a pultos nő készséggel útbaigazít, afelől, hogy merre találjuk Wong Ho irodáját - a második emeleten, ide a lifttel juthatunk fel!
 
Kiki megmentése - Kikinapped

Wong Ho-t meglehetősen feldúlva és zaklatottan találjuk és amikor rákérdezünk bajára, elmondja, hogy lányát, Kiki-t nemrég elrabolták! Vagy úgy! Szóval őt cipelte az a csapat kínai! Megkér minket, hogy szabadítsuk ki a Lotus Blosom nevű masszázsszalonból, ahol fogva tartják! A helyszínre érkezve gúnyos mosollyal konstatáljuk, hogy amit az itteniek masszázsszalonnak neveznek, az nem más, mint egy kellemes kupleráj, tele jobbnál-jobb távol-keleti örömlánnyal! Szemünk legeltetése helyett koncentráljunk inkább a feladatra! Jó pár kínai rosszfiút kell jobblétre szenderítenünk, amikor megtaláljuk Kiki-t elzáró lelakatolt szobát! A közelben meg is találjuk a kulcsát (Padlock Key), amivel könnyűszerrel kinyithatunk. A kiscsaj nehezen fogja fel, hogy mi a megmentői vagyunk, de aztán megköszöni, amit érte tettünk! Ezt a feladatot is teljesítettük!
 
Igazi gengszter – Original Gangster; Dragon’s Tail

Wong Ho nem győz hálálkodni, amiért megmentettünk lányát, így itt az ideje rátérni látogatásunk igazi céljára is! Barabus említése után átirányít minket Zhao-hoz, aki a helyi import-export raktár tulajdonosa, minden bizonnyal tud egyet, s mást mondani ezügyben! A fickót a Zhao’s Import feliratú raktárházban találjuk, a negyed szélén. Szerinte egy Johnny nevű kínai bandatagot kellene felkeresnünk! Elmondása szerint ők fogták el Gary kémjét!  Johnny-t a Glaze nevű éjszakai klubban keressük, ide csak kóddal zárt ajtón mehetünk be! A kód: 725. Beszélgetésünket azonban egy csapat kínai rosszfiú szakítja félbe, akik egy dolgot akarnak: hidegre tenni Zhao-t és a karakterünket! Elhúzódó tűzpárbajba keveredtünk, úgy irányítsuk az eseményeket, hogy lehetőleg ne mi húzzuk a rövidebbet. Ha túléltük a csetepatét, vegyük az irányt a Glaze-be. Okosan tesszük, ha a hátsó ajtón lopakodjuk be, így amikor belépünk, háttal lesz nekünk az a nagydarab maffiózó, aki amúgy nem engedett volna fel minket az emeletre, ha a főbejáraton jövünk. Továbbra is lopakodva lépcsőzzünk fel Johnny irodájába, hacsak nem akarunk ismét kimerítő lövöldözésbe keveredni! Johnny meglehetősen durván beszél velünk, sérteget és esze ágába sincs nekünk segíteni, még akkor sem amikor a háta mögötti televízióból szólva bekapcsolódik a társalgásba egy Mandarin nevű figura – láthatóan ő mozgatja errefelé a szálakat! Johnny hirtelen felindulásból ránk is lő és eléggé meglepődik, hogy mi nem halunk meg egyetlen golyótól. Viszonozzuk mi is a gesztust és tegyük el láb alól! A Mandarin nevű rejtélyes alak azonban lehetőségeket lát bennünk, ezért meginvitál bennünket a Fu Syndicate nevű helyre! Hagyjuk el a szórakozóhelyet és tegyünk eleget a meghívásnak! Valami azt súgja, hogy azon a helyen Barabus-t is megtaláljuk!
 
Gyere a birodalmamba – Come Into my Parlor

A Fu Syndicate épülete impozáns, modern irodaház – alkalmas arra, hogy egy, vagy több személyt elrejtsen a külvilágtól. A földszinti szobák egyikében megtaláljuk Mandarint is, igaz ismét csak az egyik televízióból kommunikál velünk. Megparancsolja nekünk, hogy álljunk be a szomszédos liftbe, mivel jobb dolog nem jut eszünkbe, engedelmeskedjünk a felszólításnak! Lassan kezd megvilágosodni előttünk Mandarin terve: egy tesztnek fog minket alávetni! Hogy mi célból, azt nem tudjuk. Mindenesetre szépen felsorolja a tényeket: az első helységben jó pár lézert kikerülve kell eljutni a szembelévő ajtóig. Ez nem is okoz különösebb megterhelést, annál inkább a következő, ahol pengeéles propellerek járnak oda-vissza a szobában, szám szerint három és a feladat az, hogy semlegesítsük őket, oly módon, hogy belelövünk a bal oldali falon lévő három, ráccsal elzárt nyílásba! Ennek hatására a propellerek leállnak, mi pedig tovább tudunk menni az újabb helységbe! Itt egy mindenre elszánt fickó várakozik, vegyvédelmi felszerelésben, kezében egy feszületet szorongatva. Mandarin szerint a fickó Van Helsing módjára erősen hisz abban a téveszmében, hogy a vámpírok félnek a kereszttől! Mutassuk meg neki, hogy a legendák hamisak: hipnotizáljuk, bár ez a képesség erősen klánfüggő, így akár meg is ölhetjük! Ezek után egy csapat állig felfegyverkezett kommandós támadását kell túlélnünk, ha győzelmet arattunk, irány a negyedik teszt! Egy újabb szobában vagyunk, a padlón bokáig érő víz, a plafonon pedig, elektromos kisüléseket produkáló berendezések! Lőjünk mindkét berendezésbe a shotgun-nal, hogy megszűnjön az elektromosság! Következik az utolsó teszt, így legyünk körültekintőek! A helységben végig lángszórókat látunk, amik megállás nélkül ontják magukból a tüzet. Mielőtt még ropogósra sülnénk, zúzzuk szét a plexiüveghez legközelebb lévőt a kalapácsunkkal! Ennek hatására az üveg összetörik, így ki tudunk mászni a folyosóra. A meglepett Mandarin menekülni kezd, de hiába küld ránk egy csapat kommandóst, vesztét nem kerülheti el: nyírjuk ki! Hulláján megtaláljuk Barabus cellájának kulcsát (Barabus Cell Key)! A kémet a földszinten tartják fogva, így sétáljunk le a lépcsőn! A Nosferatu, miután kiengedtük, megkér minket, hogy segítsünk megbénítani a Fu Syndicate számítógépeit! Az első az egyik irodában lesz, ehhez meg kell szereznünk a kulcsát (Fu Syndicate Office Key), ami az egyik biztonsági embernél lesz. A többi már nem okoz nehézséget, nekünk csak fedeznünk kell a vámpírt, aki majd elintézni a dolog hátra lévő részét! Ott hagyjuk el a szindikátust, ahol bejöttünk!
 
Olasz vacsora – Italian Dinner

Amint kilépünk a Fu Syndicate ajtaján csörögni kezd az egyik telefon az itteni nyilvános készülékek közül. Vegyük fel! Barabus az! Megköszöni, amit érte tettünk és felvilágosítást ad az ankarai szarkofág ügyében. A keresett koporsó minden bizonnyal Giovanni Mansion-ban lesz, mivel éjjel a Giovanni-k bált rendeznek, látogatásunk épp kapóra jön! Köztudott, hogy ezek az olasz származású vámpírok műgyűjtők, lehet, hogy jó nyomon járunk! Pattanjuk taxiba és nézzük meg magunknak azt a helyet! Megérkezésünkkor látjuk azt a ragyogó pompát, ami birtokot körülveszi: luxusautók, limuzinok és előkelő vendégsereg! Azt mondom, ne rontsunk ajtóstól a házba, inkább beszélgessünk el a kint álldogáló meghívottakkal! A parkban találunk is egy beszámítható párt! Ha tudjuk, beszéljünk le őket a partiról, ha sikerrel járunk, két meghívó máris a miénk! Ennek tudatában bátran odaléphetünk az ajtónálló ghoul-hoz, aki be is enged minket! Ha ez nem jönne össze, marad a lopakodás és a hátsó bejárat! A bálteremben is megtapasztalhatjuk azt a fényűzőséget, ami a Giovanni-kat körülveszi! Ha akarjuk, elbeszélgethetünk a Család tagjaival, de vigyázzunk, milyen mondatot adunk karakterünk szájába! Elég makacs népségnek bizonyulnak, azt meg kell hagyni! Ideje a tettek mezejére lépni! A bálteremből nyíló folyosón találunk egy zárt ajtót, törjük fel! Jobb lesz, ha csendben elintézzük az itt strázsáló biztonságit! Az ajtón bejutva örömmel konstatáljuk, hogy jó helyen járunk! Itt műkincsek kezelésére szolgáló tárgyakat találunk! A bal oldali járatba lemenve, meghökkenve tapasztaljuk, hogy a lenti kripták és alagutak tele vannak élőhalottakkal! Ha nem muszáj, akkor ne álljunk le velük harcolni, csak időpocsékolás lenne, úgyis végtelen van belőlük. Helyette keressük meg az eggyel lenti szinthez vezető ajtót! Ha leverekedtük magunkat az összes szinten, egy nagy kör alakú teremben találjuk magunkat, ahol végre rálelünk az ankarai szarkofágra! Persze ilyen fontos tárgyat nem hagynak őrizetlenül! Az őrzését szolgáló két kínai vámpír nem lesz olyan kedves, hogy önként átadja nekünk, így tehát nincs más megoldás, mint a vérrontás! Mivel Penge Testvér és Karom Testvér igen fürgén és agresszíven támad, alaposan leizzadunk a küzdelem hevében! Két jó tanács: amikor a terem közepén „egyesítik erőiket” mi keressünk fedezéket az oszlopok mögött a robbanástól, valamint, ha már nagyon rosszul áll a szénánk, vonuljunk vissza a pálya bejáratához regenerálódni, ide szerencsére nem követnek! Haláluk után miénk a szarkofág, amit egy teherautóval - minden gond nélkül – elszállítunk a hercegnek! Csak azt nem tudom, hogy ez odafent egy Giovanni-nak sem bántotta a szemét?
 
Downtown
 
Leopold társadalma – Society of Leopold

A szarkofág tehát ott pihen a Venture torony legfelső emeletén, a gond mostantól az, hogy hogyan kell kinyitni! Se a Herceg, se Beckett nem jött rá a dolgok nyitjára, amely jelen esetben szó szerint értendő. LaCroix, nehogy még jobban felingerelje magát, szerény személyünkre és Beckett-re bízza a probléma megoldását. Beckett szerint egy norvég archeológus tudna gondjainkra választ adni. Dr. Ingvar Johansent azonban vámpírvadászok tartják fogva egy Society of Leopold nevű helyen, a tengerpart mentén. Utazzunk hát a nevezett helyre! Nos, elégedjünk meg annyival, hogy eléggé kényelmetlenül érezzük majd magunkat olyan emberek között, akik a mi fajtánkra vadásznak! Ha karakterünk nem éppen harcos beállítottságú, akkor nem fogjuk szeretni ezt a helyet – bölcs döntésnek bizonyul a lopakodás gyakorlása ez esetben! A házba bemenve, rögtön jobbra, egy zárt ajtóba botlunk, ezt csak azzal a kulccsal tudjuk kinyitni, amit az emeleten találunk. A lézerérzékelővel ellátott csapdákat minden esetben kapcsoljuk ki! Az ajtó föld alatti járatokba vezet, ezeken kell magunkat végigküzdeni – lényegében csak egy lehetséges útvonalon! Út közben memorizáljuk azt a helyet, ahol a vízpart mellett egy motorcsónakot látunk, ide majd később sietve kell visszatérnünk! A járatok végén ismerős arcba botlunk, méghozzá Bach-ba, akivel utoljára a néhai Dr. Grout házában találkoztunk! Akkor a sűrű lángok miatt nem sokat tudtunk vele társalogni, ezt most bepótolhatjuk! Ne legyünk meglepve, hogy a beszélgetés tettlegességbe fajul – így végezzünk Johansen fogvatartójával! Ha a fedezékeket kihasználjuk, lőfegyverrel is könnyen másvilágra küldhetjük! Most már nincs más hátra, mint kiengedni Dr. Johansen-t! Az archeológus készséggel segítségünkre lesz, de előbb biztonságos helyre kell vinnünk! Éppen indulnánk, amikor azt vesszük észre, hogy az a hitvány Bach még utoljára keresztbe tesz nekünk, méghozzá egy detonátor élesítésével, ami percek alatt ránk omlasztja a barlangot! Hacsak nem rohanunk vissza Johansen-nel a motorcsónakhoz, mielőtt ez bekövetkezne! Szóval futás!
 
Pokol a Hallowbrook Hotelben

A Venture toronyhoz visszatérve, egy nemrég lezajlott küzdelem nyomait véljük felfedezni az utcán és a felhőkarcoló belsejében is! LaCroix kérdésünkre elmondja, hogy a Szabbat ostromolta meg az épületet, míg mi távol voltunk. Az ok igen egyszerű: az ankarai szarkofág! A Herceg bosszút esküszik és ehhez nekünk kell közreműködni! El kell tenni láb alól a Szabbat vezérét, itt a Downtown-ban, a Hallowbrook Hotelben! Baktassunk a helyszínre, ahol a Hotel mögötti sikátorban másszunk be az épülettatarozók által használt liftbe – ezzel könnyedén bejuthatunk! Odabent az lesz a feladat, hogy lejussunk a lenti szintekre, a padlón keletkezett résekbe ugorva! Több tucat Szabbat tagra számítsatok, így biztos, hogy nem fogtok unatkozni! Az egyik szinten sajnálkozva vesszük tudomásul, hogy kedves ghoul-lunk (ha van), Heather is halálát leli, akit bizonyára idehurcoltak! Találkozunk még egy veszélyes varázslatokkal operáló vámpírral is! Rá figyeljünk oda és ha lehet, távolról lőjük agyon! Ha sikeresen lejutottunk a Szabbat vérmocskos fészkébe, ismét megküzdhetünk Andrei-jel, a Tzimisce-vel! Ő lenne a Vezér! Igencsak feledzette magát a king’s way-i találkozásunk óta, mivel veszedelmes Warform testbe alakul át! Az egyetlen sikeres taktika ellene, a folyamatos hátrálás, valamint a tűz ereje – csépeljük tehát fáklyával is! Megvárhatjuk amíg felugrik az egyik platformra, ekkor mi is menjünk a platform alá és adjunk neki a shotgun-nal! A mostani harc már tényleg a halált jelenti számára, megfutamodni nem fog! Ha győztünk, angolosan távozzunk! Odakint az utcán Ming Xiao-val találkozunk, a társalgás közepén furcsa alakváltozáson megy keresztül: egy ideig Nines Rodrigez arca néz ránk, majd utána visszaalakul! Talán fenyegetni akart minket, vagy sem – egy biztos: tervei nem szívmelengetők.
 
Az ellenséged, az én ellenségem

A Herceg parancsára Nines Rodrigez-t kell megkeresnünk, ugyanis az anarch többeknek bántja a szemét, mi több Vérvadászatot indítottak ellene, még anno! A káinita törzshelye a Last Round nevű kocsma, itt talán információt szerezhetünk hollétéről! A odatartó út során Beckett-tel futunk össze, aki meglehetősen zaklatott állapotban van. Figyelmeztet bennünket, hogy a szarkofágot nem szabad kinyitni! Szerinte ez egyenlő lenne a végzettel, mert a Gyehenna elkezdődött! Hmm… Majd egy későbbi alkalommal elegendő lesz ezen rágódni, inkább koncentráljuk a jelenlegi küldetésre! A Last Round-ban az anarch vámpírlány, Damsel lesz a segítségünkre! Bár a Herceggel nem szimpatizál, Rodrigez érdekében hajlandó elárulni annak tartózkodási helyét, mely nem más, mint Griffith Park! A helyszínen egy csillagvizsgáló működik, vajon itt rejtőzik Nines? Megérkezésünk után látjuk, hogy a park egy ilyen késői órán teljesen elhagyatott! Menjünk be az épületbe és szálljunk be a felvonóba, amely majd felvisz a hegy tetején lévő obszervatóriumhoz! Itt csakugyan megtaláljuk Rodrigez-t! A fickó szerint a LaCroix és Ming Xiao egyáltalán nem a kamarilla érdekében cselekednek és kárhozatot hoznak a káinitákra! Ezt meg kell akadályozni! A beszélgetés nem húzódik el sokáig, mivel hirtelen egy vérfarkas ragadja el az anarch-ot, egy másik pedig minket szemelt ki, hogy szétszaggasson! El kell menekülnünk a helyszínről! Előbb azonban illendő lenne kiiktatni a zavaró tényezőt a hátunk mögül! Ne álljunk le a vérfarkassal harcolni, mivel nem tudjuk megsebezni, inkább cselhez kéne folyamodnunk! Szaladjunk be a csillagvizsgálóba és keressük meg a hátsó kijáratot! Ezen kimenve kapcsoljuk be az obszervatórium áramellátását az itt található melléképület falán, ezt követően pedig, rohanjunk vissza a főépületbe, azon belül is oda, ahol az óriási távcsövet találjuk! Lépcsőzzünk fel a kezelőpultig és nyissuk ki az ablakot egy kapcsolóval! A nyomunkban lévő vérfarkas - minden bizonnyal - ezen ablakon keresztül akar bemászni és amikor pontosan az ablakban lesz – zárjuk rá, szintén a kapcsoló segítségével! Ha sikerül, a becsukódó ablak pontosan kettévágja a fenevadat, mi pedig örülhetünk, hogy ezt is túléltük! A felvonóval utazzunk vissza a Griffith Park parkolójába, ahol Jack, - aki annak idején minket oktatott a vámpírlét csínjára-bínjára - minket vár, hogy autójával elszállítson!
 
Santa Monica
 
A Vérvadászat

A santa monica-i lakásunkban találjuk magunkat Jack-kel, aki közli a ránk váró nehézségeket! Nos nem éppen rózsás a helyzet! Minden jel arra utal, hogy Vérvadászatot indítottak ellenünk, ami annyit tesz, hogy a környék összes vámpírja a mi halálunkat akarja! Jack segítőkészen közli az instrukciókat: a Vérvadászat közepette át kell jutnunk Santa Monicá-n, sértetlenül, a ránk váró taxiig! A sofőr a továbbiakban majd eligazít! Vágjunk is bele! Lopakodjunk, vagy küzdjük át magunkat a városrészen, majd szálljunk be Thung lakhelye előtt parkoló taxiba! Könnyűnek hangzik, de nem lesz az!
 
A döntés

A Vérvadászatot túlélve ne gondoljuk, hogy vége erőfeszítéseinknek, ugyanis egy fontos döntést kell meghoznunk: el kell döntenünk, hogy kinek, vagy kiknek az oldalára állunk! A taxisofőr nem az a megszokott alak, akivel korábban utaztunk, hanem egy beavatott személy, aki tisztában van helyzetünkkel! Választanunk kell,ki melé állunk.Az Anarch-ok,Lacroix,A Kuei-Jin,A Kamarilla mellé,de el is hagyhatjuk a várost.Lényegében egyező küldetések várnak ránk a továbbiakban is, csak nem mindegy, hogy kinek az érdekében teljesítjük őket! Ha LaCroix érdekében, akkor a következő küldtetést Downtown-ban, a Venture toronyban vehetjük fel, ha az anarch-ok érdekében, akkor Hollywood-ban, a Luckee Star Hotelben, ha a Kuei-Jin mellé,akkor Chinatown-ban,a Golden Temple-nél! Tehát a taxi ennél a három helynél fog letenni minket, ha küldetést akarunk elvállalni, de visszatérhetünk a lakásunkba, esetleg vásárolhatunk muníciót, vagy vért! Egy a biztos: Los Angeles utcáira gyalog már nem térhetünk vissza, mindenhová a taxi fog szállítani bennünket!
 
Chinatown
 
Ming halála

Ha az anarch-októl vettük fel ezt a missziót, akkor előtte meglepve tapasztaljuk, hogy Rodrigez is túlélte a vérfarkasokkal való találkozást, trófeának magával hozta bestia fejét is! Sajnos a Herceg befolyása miatt itt kell bujkálniuk Damsel-lel Hollywood-ban! Eljött a leszámolás ideje! El kell mennünk Chinatownba, a Golden Temple-be és meg kell ölnünk Ming Xiao-t, aki az ankarai szarkofág kulcsát rejtegeti! Temple rendkívül védett hely, rizszabálók seregeit kell eltenni láb alól! Az első pályán be kell jutnunk az udvarokon át a templom hátsó részébe, ahol lépcsőn lemenve juthatunk a második pályára! Itt az egyetlen nehézséget az a terem jelenti, ahol egy vízmalom üzemel! Találunk e helyen egy kétszárnyú, deszkával lezárt ajtót, amit ki kell nyitnunk! A teendő az, hogy a deszkát a karakterünk testével csúsztassuk el jobbra, ezáltal tudjuk csak kinyitni (sima „Használ” billentyűvel nem)! Mivel elég nagy ügyességet igényel, eltarthat egy ideig! A következő pályán négy jáde szobrocskát kell megkeresnünk és azokat a főteremben a megfelelő állványra illesztenünk! Az elefántszobrot arra az állványra kell tenni, amelynek felső lapját több kis oszlop tartja! A sárkányt ábrázoló jádét a henger alakú állványra, a macskaszobrot a 8-asra emlékeztető mintát viselő állványra, míg madár jádét a spirálos állványra helyezzük! Ha mindet jó helyre raktuk egy portál nyílik meg a teremben, amibe lépjünk bele! Ming Xiao-nál találjuk magunkat, aki eléggé mérges ránk, de ne hagyjuk magunkat megfélemlíteni, bátran álljunk le küzdeni. A kínai vámpírnő fényes, amorf testet ölt, amit néha megkétszerez! Mindenesetre kemény harcnak vagyunk kitéve, szívós ellenféllel! Mindig maradjunk távol tőle és kaszáló csapásait kerüljük ki! Esetleg elbújhatunk a zöld Buddha melletti fáklyák egyikénél és guggolva megsorozhatjuk a géppuskával! Ha elég vérrel telt zacskóval és lőszerrel rendelkezünk – előbb-utóbb mi kerülünk ki győztesen! Már csak az van hátra, hogy felvegyük az ankarai szarkofág kulcsát és belépjünk kivezető portálba!
 
Downtown
 
Égő torony

Elérkeztünk a Bloodlines utolsó küldetéséhez, amikor is pontot kell tennünk a Herceg ténykedéseinek végére! Vegyünk magunkhoz elegendő muníciót és vért, majd taxizzunk a Venture toronyhoz! Már a portán levonhatjuk a következtetést a ránk váró nehézségekről: jó pár biztonsági ember próbálja meg keresztezni utunkat, de még a hájpacni Chunk is, akit eddig barátunkként tisztelhettünk. Emeletről-emeletre kell magunkat felküzdenünk, elakadni nem nagyon fogunk. Amikor először kerülünk kommandósokkal teli balkonra, egy szellőző használatával tudunk visszatérni az épületbe! A tetőhöz közel találkozunk LaCroix hasonmásával is, akinek testére több kiló robbanószer van felerősítve! Verjük le a fazont, és vegyük fel az Astrolite-t, amit lifttel kell felküldenünk az eggyel fentebbi szintre – levegőbe repítve az ott tartózkodó fegyvereseket! Hamarosan találkozunk a Herceg nagyra nőtt, néma szolgájával, a Sheriff-fel! Természetesen nem csevegni fogunk vele, hanem leszámolni! Idegesítő szokása az, hogy egyrészt hatalmas pallosával irtózatos csapásokat mér becses személyünkre, másrészt folyton a hátunk mögé teleportál! Haláltusája előtt átalakul hatalmas, denevérszerű Chiropteran Behemoth-tá, aki lábával felkap bennünket és kirepül a toronyból, fel a tetőre! Ott aztán ledob, mire végeznünk kell a lényegesen durvább harci taktikával rendelkező alteregóval! A levegőből záporozó csapásai és fülsüketítő sivításai elől még csak-csak ki tudnánk térni, ha nem lihegne folyton a nyakunkban másik két vadállat vámpír! Szaladgáljunk oda-vissza a tetőn és próbáljunk meg pontosan célozni a Magnum-mal, vagy a shotgun-nal! Még egy tipp: ha ráirányítjuk az itteni reflektorokat egymás után, egy időre lebéníthatjuk, ami alatt kedvünkre csépelhetjük! Ha kicsináltunk ezt a kigyúrt bőregeret, akkor LaCroix dolgozószobájában találjuk magunkat! A Herceg ellentmondást nem tűrő hangon követeli, hogy adjuk át neki a szarkofág kulcsát és heves, tettlegességbe fajuló szóváltás után dobjuk oda neki és távozzunk! Az átvezető animációban LaCroix félholtan, szellemileg károsult viselkedéssel kinyitja a szarkofágot, amiben csak egy halom C4-et talál! A detonáció aztán megsemmisíti a Venture torony felső szintjeit, a Herceggel egyetemben! És hogy mi lett azzal holttesttel, ami eredetileg benne nyugodott, arra a befejező animáció során fény derül…

 
Ez lett volna a Vampire - Bloodlines föküldetéseinek végigjátszása.Ha bármilyen kérdésed van,írj a sheriff_team@freemail.hu-ra!

 
Számláló
Indulás: 2008-08-19
 
Üdvözlünk!
 
Vampire Bloodlines
 
Szavazz te is!
Ki a kedvenc karaktered?

Jack
Jeanette
Beckett
LaCroix
Nines Rodrigez
Andrei
Bach
Isaac Abrams
Mandarin
Gary
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Dátum
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Idő
 
Sheriff_team kabala:P





 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?