sheriff
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Szavazz!
Szavazz,hogy jobbá tegyük az oldalt!:D
Ki a kedvenced?(klán)

Brujah
Gangrel
Malkavita
Nosferatu
Toreador
Tremere
Ventrue
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
DumaládaXD
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Klánok

A Brujah klán az okkal és ok nélkül lázadók klánja. Individualisták, szókimondóak, nagy bajkeverők, élőhalott szívük csak a társadalom megújulásáért dobog. Ők a Kamarilla legforrófejűbb, legvadabb tagjai. A legtöbb vámpír csak haszontalan csavargónak, semmirekellő gazfockóknak tartja mindet. Tény, hogy minden megnyilvánulásuknak a bennük égő, olthatatlan szenvedély a hajtóereje.

A Brujah Vértestvérek mindegyikének megvan a maga kis rögeszmélye, szent célja. Egy részük tulajdon klánjaik karizmatikus tagjait követi, mások pedig a nyers, erőszakos individualizmus hívei. A klán történelme a harcos-költők sokaságát vallja magáénak, akiknek hozzáállását a mai éjszakákig követendő példának tartják - boldogok, ha kifejthetik álláspontjukat, de még boldogabbak, ha érvelésük sarkalatosabb pontjait egy kis pusztítással is alá tudják támasztani.

A nagy éjszakai keresztes hadjáratok során a változás szerelme még ha csak időlegesen is, de egyesíti a söpredékeket. Közös ellenségeiket a leghatékonyabb egyetértésben támadják az amúgy eltérő nézeteket valló klántagok, bár a győzelemmel a kényszerű szövetségekenek azonnal vége: természetesen minden visszatér a megszokott kerékvágásba. Minden Brujah közös álma egy Vértestvér utópiaállam megalapítása, vagy a rég elfeledett tökéletesség újbóli életre hívása: épp csak azon nem tudnak megegyezni soha, milyen is volt vagy lesz ez az álom-állam.

A Brujah-k lételeme a felfordulás és a káosz, nagyobb szabadságot is élveznek a többi klánnál. Valójában el is várják tőlük, hogy következetlenek és támadóak legynek - e kép hatására még az amúgy visszafogottabb, csendesebb tagoknak sem kell tovább magyarázgatniuk elképzeléseiket, engednek nekik, még mielőtt bepöccennek.

Harcias elszántságuk miatt a Brujah klán a Kamarilla hadereje. Mostanában azonban egyre több Ifjú érzi úgy, hogy kihasználja őket a szekta, nagy a nyugtalanság a klán sorain belül. A többi véertestvér attól tart, ez a klán fog kilépni elsőként a Kamarillából, és ami azt illeti, ezzel a Brujah-k is egyetértenek...

Gúnynév: Söpredék

Szekta: Akárki akármit mond, a Brujah-k többsége mégis megmarad a Kamarillában. Támogatja az anarchokat, egyesek szerint a Kamarillánál is inkább: tény, az anarchok között valóban több a Brujah, mint a többi tizenkét klán képviselője összesen.

Megjelenés: A Brujah klán tagjai megjelenése igen változatos, bár gyakorta, szélsőséges és provokatív. Ha a lekicsínylő véleményeknek hihetünk, minden Brujah bőrdzsekiben, szakadt farmerben és katonai surranóban nyomul, megbotránkoztató hajviselettel. Valójában persze igen kevés Brujah felel meg ennek a személyleírásnak, és bár sokan hódolnak közülük a fiatalos divatnak és a merész frizuráknak, legalább ennyien kedvelik a visszafogott, konzervatív öltözködést. Megjelenésük hű tükre hozzáállásuknak: a sebhelyes skinhead alighanem szélsőséges lázadó, míg a szemüveges, zakós úriember inkább reformpárti liberális lesz. A Brujah-k egyéniségkultuszát figyelembe véve ez nem is meglepő, és bizony nagy hiba lenne a klán bármelyik tagja alapján általánosítani: minden Brujah úgy néz ki, ahogy jólesik.

Háttér: A Brujah-k leginkább a változásra érzékeny embereket kedvelik, és egyetemekről, politikai csoportosulásokból, elnyomott kisebbségből választják "gyermekeiket". Az újdonsült klántagot szinte mindig fűti valami személyes eszme az anarchista terroristáktól a kőkemény fasisztán át a nithilistáig mindenféle szélsőség megtalálható közöttük. Ezért olyan széttagolt a Brujah klán, az egyes tagok közti gyűlölet sokszor erősebb a külső ellenség iránti ellenszenvnél is.

Szervezettség: A Brujah klánt túl sok belső viszály feszíti ahhoz, hogy szervezettségről beszéljünk esetében
.

 

Minden vámpírok közül talán épp a Gangrelek mutatják meg leginkább valódi mivoltukat. Magányos, nomád lények, gyűlölik a társadalom kötöttségeit, a természet ölén érzik legjobban magukat. Hogy a vérfarkasok dühét hogy kerülik el, senki nem tudja: talán hozzájárul a dologhoz az is, hogy a Gangrelek maguk is alakváltók. Mikor a halandók denevérré vagy farkassá változó vámpírokról regélnek, alighanem egy Gangrelről van szó.

A Brujah klán tagjaihoz hasonlóan a Gangrelek is rettenthetetlen harcosok - igaz, esetükben ez nem annyira a puszta dühből, mint állati ösztönökből fakad. A Vértestvérek közül ők a leginkább ragadozószerűek, élvezettel merülnek el a vadászat örömében. A Gangrelek jól értik a bennük rejlő Fenevadat, és éjszakáikat gyakorta kedvelt állataik közt töltik. Sőt, mi több, őrjöngés közben nem egy Gangrel testén állati vonások jelennek meg...

A klán nem sokat törődik a többi vámpírral, s nem is becsüli sokra őket. Lehet, hogy ezzel a Dzsihad csapásait akarják csak elkerülni, de az is előfordulhat, hogy valóban nem érdekli őket az egész. A legtöbben visszahúzódó, csendes, passzív népeknek tartja őket. Ez persze legalább annyira téves, mint a többi efféle közhiedelem, de tény, hogy a klánból hiányzik a Toreadorok és a Ventruek magamutogatása.

A Gangrelek erősen kötődnek a romákhoz, sokat átvettek azok kultúrájából, beszéd stílusából. Egyes híresztelések szerint közös vérvonaluk is van.

Gúnynév: Vadak

Szekta: A Gangrel klán névleg a Kamarilla tagja, bár igen sok Gangrel csatlakozott a Szabbathoz is. A legtöbb Gangrelt egyáltalán nem érdeklik a szekták, és mostanában sokan a Kamarilla végleges elhagyását latolgtatják.

Megjelenés: A Gangrel a divat iránti hihetetlen közönbösségük miatt sokszor sokan szakadtnak tűnnek. Ha ehhez hozzávesszük a klánra oly jellemző állati vonásokat is, bizony, a Gangrelek nagy része igen ilyesztő jelenség, bár sok halandó és Vértestvér odaadással szemléli ragadozó szépségüket.

Háttér: A Gangrelek számtalan okból választanak valakit Gyermeküknek, de ritkán és nehezen szánják el magukat erre a lépésre. Leggyakrabban olyan magányos emberekre esik a választás akik mind testileg, mint lelkileg elég erősek ahhoz, hogy elviseljék az Ölelés borzalmait. Az atya keveset tanítja Gyermekét és azt se szívesen: a Gangrel klán tagjai kénytelenek maguk megküzdeni a vámpírlét nehézségeivel.

Szervezettség: A Gangreleknek nincs igazi szervezetük. A koros és hatalmas vámpíroknak ugyan kijár a tisztelet, de a fiatalabbaknak nem kell megalázkodva szolgálni őket. A vadak olykor találkozókat szerveznek, ezeken leginkább táncolnak és útibeszámolókat tartanak hajnalig. A belső vitákat párbajjal szokták elintézni, első vérig vagy míg az egyik fél megadja magát - bár mindig keményen küzdenek, ritka, hogy harc a vesztes halálával végződjön. A Gangrelek magányos vadászok, bár megesik, hogy ketten, hárman vadásznak együtt.

 


 

 A Malkavitáktól még a többi vámpír is retteg. Klánjuk szennyezett vére megháborította az agyukat, mindegyikük gyógyíthatatlan, bolond. Ami még rosszabb, mindegyik máshogy bolond: a leküzdhetetlen gyilkossági rohamoktól a teljes katatóniáig bármilyen formát ölthet ez az átok. Sokszor nem is lehet őket megkülönböztetni más klánok "normális" tagjaitól. A feltűnően őrült tagok a világ legveszedelmesebb vámpírjai közé tartoznak. Mióta a vámpírok léteznek, a Malkaviták mindig is felkavarták társadalmukat tetteikkel. Bár sosem robbantottak ki háborúkat, nem döntöttek meg halandó kormányokat (a többi klán legalábbis nem tud róla) a Malkaviták puszta jelenlétükkel megváltoztatják egy város arculatát. Káosz jár a nyomukban, és még a legjobb szándékú Malkavita társai is hamar ráébrednek, hogy létüket, nem-létüket alapjaiban megváltoztatta a káinita őrülete.

Gúnynév: Háborodottak

Szekta: A Malkavitáknak van egy fajta ...megálapodásuk... a Kamarillával. A Szabbatban is megtalálhatók tagjaik, bár nem olyan számban, beszámíthatatlan viselkedésük még ott is riadalmat kelt. Igazi hűség azonban aligha köti őket bármelyik szektához is.

Megjelenés: A Malkaviták jellegzetes külseje az ilyesztő örülttől a teljesen hétköznapiig terjed, olykor egyesítve a 2 végletet. Őket sem lehet felismerni, akár a sorozatgyilkosokat - a magában motyogó, mosdatlan hajláktalan éppúgy lehet Malkavita, mint a csendes, udvarias szomszéd vagy az öngyilkos hajlamú zenész. Ezek a vámpírok nagyon jól rejtőzködnek, és ritkán mutatják magukat másnak, mint amit a környezetük látni szeretne.

Háttér: A Malkaviták bármiféle embert, bármiféle okból kinézhetnek maguknak. Bárki áldozatul eshet az Atya gonosz terveinek, nagy általánoságban azonban az örülteket és az örülethez közel állókat választják. A többi vámpír úgy gondolja, hogy a Malkaviták ötletszerűen Ölelnek magukhoz valakit, de a legtöbb háborodott érzi, hogy valami számára is megfoghatatlan, ismeretlen cél hajtja előre.

Szervezettség: Amenyiben a Malkavitáknak van is valami hierarchiájuk, azt képtelenség leírni. A legtöbbnek tökéletesen elég, hogy békén hagyják őt, és ő is békén hagyja társait, de szükség esetén a Malkaviták hihetetlenül harmonikusan tudnak együtt dogozni, akár vezető nélkül is, sőt, olykor kapcsolattartás nélkül is. Egyként sereglenek össze, magányos útjaikról ; egyként veselkednek neki a az elöttük álló feladatnak. Mikor megoldották a problémát, megy mind vissza a maga útjára. Ha van is valamiféle rendszer a dolgaikban, az kivülálló számára bizony felfoghatatlan, de ez talán jobb is így.

 

Káin Gyermekeit Átkozottaknak is szokás nevezni: és egy vámpír sem szolgált rá annyira erre a kifejezésre, mint a Nosferatu klán nyomorultjai. Míg Vértestvéreik legtöbbje emberi külsovel rendelkezik és bele illik a halandók társadalmába, a Nosferatukat eltorzítja a vámpír átok. Társaik borzongva mesélik, hogy még maga Káin büntette ezzel Ősatyjukat szörnyű tettei miatt. A Nosferatuktól még a Vértestvéreik is undorodnak, elfordulnak; nem közösködnek velük, ha nem muszáj.
Az Ölelést követő hetekben a Nosferatu Gyermekek iszonyatos átalakuláson mennek keresztül: emberi formájukat elvesztve ocsmány szörnyeteggé alakulnak. A testi eltorzulás borzalmai általában súlyos lelki traumát okoznak. Képtelenek az emberek közt élni, ezért a Nosferatuk földalatti csatorna rendszerekben és katakombákban húzódnak meg.
A Nosferatuk leggyakrabban testileg vagy lelkileg torz embereket választanak Gyermeküknek, úgy hiszik, a vámpírlét átka segít megtisztítani a halandókat. Megdöbbentő módon, ebben van némi igazság. A legtöbb Nosferatu sokkal józanabb és életrevalóbb, mint szerencsésebb Vértestvérei, és ritkábban hatalmasodnak el rajtuk dührohamok, rögeszmék is. Persze ettől még nem lesz kellemesebb a csatornapatkányok társasága, és bizony nem egy Nosferatu leli perverz örömét az ocsmány külseje kiváltotta rettenetben...
A Nosferatuk természetes túlélok. Kevés ember, legyen az vámpír vagy halandó, ismeri olyan alaposan városa sikátorait és búvóhelyeit, mint ők. Mindemellett a hallgatózás és a settenkedés muvészetében is igen járatosak, és odaadó figyelemmel adóznak a legjelentéktelenebb pletykáknak is - no nem puszta kíváncsiságból, hanem a túlélésükért. Páratlan információ kereskedők, ismereteiket szívesen bocsátják áruba. A Fátyol diszciplínát használva könnyen hallgatnak ki a titkos beszélgetéseket, ha egy Vértestvér igazán mindent tudni akar egy város életéről, a legjobban teszi, ha egy Nosferatuhoz fordul.
Az évezredes számkivetettség erős egységgé kovácsolta a klánt. A Nosferatu klán mentes a többi klánt szétszaggató belső viszályoktól, egyetlen lényként cselekszik. Gondos udvariassággal kezelik egymást, ingyen osztják meg maguk közt tudásukat. Egy Nosferatuval kezdeni annyi, mint egy égsz klánt megharagítani - és bizony csúnyán végződhet, nagyon
.

Gúnynév: Csatornapatkányok

Szekta: Meglepő módon a klán a Kamarillához tartozik, bármilyen nehéz is megőrizniük a Maszkabált. Talán a tartozás biztonságáért teszik: tán csak, hogy a többi klán látótávolságon belül legyen. Természetesen néhány Nosferatu a Szabbatot választotta, vagy autarkisznak, szektátlannak vallja magát.

Megjelenés: Bár nincs két egyforma Nosferatu a földön, mindegyik rettentő ocsmányan néz ki. Sárgás agyarak közt tátongó lyukak, elszínezodött bőr, daganatok, denevérfülek, ráncos irha, lukakká rohadt orr, gennyedző sebek, hártyás ujjak éktelenítik testüket, s hogy illatuk se sokkal maradjon le a látvány mögött, arról a lakhelyükül szolgáló csatornák és kripták gondoskodnak.

Háttér: A Nosferatuk a halandó társadalom selejtjeiből választják ki a Gyermekeiket; az őrültek, menthetetlenül antiszociálisak, a zavarodottak közül. Nagy ritkán egy-egy gyönyöru, hiú halandó is áldozatul esik, ilyenkor a gonosz Atya kárörvendoen nézi az Átok megfogantát.

Szervezetség: Bár a Nosferatukra nem jellemző a Tremere-k és a Ventrue-k szilárd, áthághatatlan kasztrendszere, talán az övék a legegységesebb klán. Mindenki elfordul tőlük, gyűlölik őket - hát összetartanak már csak magányuk miatt is.

 


 

A Toreadorokat sokféleképp ismerik - degeneráltnak, elfajzottnak, művésznek pozőrnek, élvhajhásznak mind-mind gyakran titulálják oket. Ezek a lump meghatározások azonban nem írják le a klán jellemét rendesen, egyéntől és hangulattól függően a Toreador lehet elegáns és hivalkodó, ragyogó és groteszk, érdekes és unalmas. Talán az egyetlen helytálló általánosítás a klánról az a mindegyikükben megtalálható túláradó esztétikai igény lehet. Bármibe vág is bele egy Toreador, azt őszinte szenvedéllyel teszi.
A Toreador ki akarja élvezni az örök életet. Sokan közülük művészek voltak halandó életükben, költők, festők, zenészek; és még többen kontárkodnak már hosszú évszázadok óta. A Toreadorok az emberiség legjavának őreiként becézgetik magukat. Időről időre maguk közé Ölelnek egy-egy különösen tehetséges vagy ihletett muvészt, hogy örök időkre megőrizzék képességeiket. Ily módon a Toreador klán magáénak mondhat a világ legnagyobb alkotó elméi közül jó párat - persze hogy kik ezek, mi a tehetség és az ihlet, arról minden Toreadornak más a véleménye.
A vámpírklánok közül a Toreador áll a legközelebbi kapcsolatban a halandó világgal. Míg a Vértestvérek többsége csak bábként vagy táplálékként gondol az emberekre, a Toreadorok úgy járnak-kelnek az emberek között, mint francia a borospincében: kiélvezik minden kor zamatát, a művészetek különös ízét. Leggyakrabban a Toreadorok esnek szerelembe halandókkal, mindig a legdrágább, legelegánsabb, legjobb dolgokkal (és emberekkel) veszik körül magukat. Nincs is hát tragikusabb annál, mint mikor egy Toreador a közönybe süpped, és a céltalan tobzódásra cseréli cseréli fel a szépségimádatot. Ezek a Vértestvérek züllött szibariták lesznek, csak a maguk gyönyöre, tréfája, kicsinyes bosszúja érdekli őket.
A Toreadorok a Kamarilla elkötelezett hívei. A Ventruekhoz hasonlóan a társadalmi elit ösztönzői, bár őket nem izgatja az irányítás, a szervezés - végtére is akkor mire valók a bürokraták, kérdezik. A Toreadorok tudják, hogy őket ihletonek és csábítónak teremtették - szellemes társaságuk, elegáns tetteik, csillogó életük mind erre épül.

Gúnynév: Elfajzottak

Szekta: A Toreadorok többsége a Kamarilla tagja, minthogy ez az egyetlen szervezet támogatja imádott "kultúrájukat" és a halandók közötti könnyed életet. A Szabbathoz csatlakozók bizarr "muvészetekbe" merülnek, ilyenek a vérfestészet és a kínzás, vagy pedig a legzüllöttebb underground mozgalmak irányításával múlatják idejüket.

Megjelenés: A Toreador szenvedélyében választja ki Gyermekét, már csak azért is van az, hogy legtöbbjük lélegzetelállítóan gyönyörű. Minden Vértestvér közül ők követik legszorosabban a divatot: a több száz éves elfajzottak jobban öltöznek a legtöbb harmincas halandónál. Ha valami menő, azt egy Torreador fel fogja venni.

Háttér: A Toreadorok a magányos, elkínzott művészektől a laza erkölcsű társasági emberig bármilyenek lehetnek. Egyes Toreadorokat csak szépségük vagy stílusuk miatt választott ki Atyjuk, aki úgy érezte, meg kell őket őriznie az örökkévalóság számára.

Szervezetség: A Toreadorokra nem jellemző a szervezett élet, bár társadalmi kapcsolataik, kis klikkjeik legendásak. A klán gyakorta összegyűlik, de leginkább csak a parti és a felvágás, nem a problémák leküzdésének kedvéért. A tagok klánon belüli helyzete kiszámíthatatlanul ingatag, egyetlen alattomos mosoly, apró megjegyzés a mennyekbe emelheti vagy a megvetésbe taszíthatja őket.

 


 

Az elszigetelt Tremere klánt lehet gyűlölni, rettegni, hazugnak kikiáltani és befeketíteni, de figyelmen kívül hagyni sosem. Aki csak hallott róluk, gyanakodva figyeli tevékenységüket - és erre jó oka van, mert a boszorkánymesterek nem véletlenül kapták a nevüket. Saját erejükből kidolgoztak egyfajta vámpírmágiát, szertartásokkal és varázslatokkal egyetemben, és ez legalább olyan erős (ha ugyan nem erősebb), mint a vér hatalma. Mindez szigorú klánhierarchiával és a boszorkánymesterek égő ambíciójával párosulva bizony rémítő erő. A Vértestvérek krónikái szerint a klán nemrég jött csak létre, a halhatatlanok mércéjével mérve legalábbis: mesék szerint a sötét középkor halandó varázslói egy alvó Ősatya testén hajtottak végre egy hatalmas, mágikus rituálét, így harcolták ki maguknak a vampirizmus ajándékát. Háború tört ki ekkor: az új klán megtapasztalhatta felháborodott Vértestvérei dühét - de a Tremere-ek túlélték ezt is. Halandó varázserejüket elvesztve új formulákat dolgoztak ki, hogy a saját vérükből nyerjenek hatalmat. Varázstudásuk, a Taumaturgia nagyhatalmú Diszciplínája biztosítja helyüket a Vértestvérek között. A boszorkánymesterek örömmel vették bele magukat a diplomácia és ármány kusza szövevényébe. Tetteik azonban mindig jellemzi valamiféle óvatos paranoia: tisztában vannak azzal, hogy legalább három klán öregjei forralnak ellenük véres bosszút. Épp ezért minden szövetségest megkeresnek miközben egyre tökéletesítik varázstudásukat. Ez kell is a túlélésükhöz. A Tremere klán Gyermekei a legelszántabb, legtanultabb káiniták közül valók, kevesen kerülnek ki sértetlenül a velük való összecsapásokból.
A Tremere-ek óvilági vámpírok, de mára az összes földrészen megvetették a lábukat. A klán központja Bécsben van, az öregek ide gyűlnek tanácsba, hogy a klán jövojét megvitassák. Emellett a legtöbb nagyvárosban vannak Tremere "kápolnák", rendházak, amik egyszerre szolgálnak egyetemként, kolostorként és erődítményként. A boszorkánymesterek itt gyűlnek össze, hogy ellenségeiktől messze híreket cseréljenek, varázshatalmukat növeljék.

Gúnynév: Boszorkánymesterek

Szekta: Nem sokkal a születésük után a Tremere-ek boldogan csatlakoztak a szárnyait épphogy bontogató Kamarillához, és hamar pótolhatatlanná tették magukat. A Tremere klán a szekta egyik alapköve. ha valakinek, hát nekik akkor valóban érdekükben áll a szektát összetartani, mivel a Szabbat Tzimisce klánja mindent megtesz elpusztításuk érdekében. Szükségük van szövetségesekre, s varázstámogatásukért cserébe a Kamarillától meg is kapják - a szekta védelme alatt szabadon kiteljesíthetik titkos tudásról szőtt álmukat.

Megjelenés: A varázshatalmú Tremere-ek rendszerint komor, parancsoló külsejűek. Néhányan az öltönyt kedvelik; mások régies '40-es évekre jellemzo eleganciával öltözködnek; megint mások a századforduló kifinomultságára vagy a beat-korszak egyszerű fekete garbójára esküsznek. Sokan viselnek közülük varázsjelekkel rótt amuletteket és más titkos szimbólumokat, így mutatják bölcsességüket. Bár egy boszorkánymester öltözete a makulátlan elegánstól a szétszórtan rendezettig bármilyen lehet, a vámpírvarázslók szemében mindig rejtett tudás csillan, tekintetük éles és hideg.

Háttér: A legtöbb Tremere már halandóként is az okkult világba merült, vagy egyéb tudományos munkásságot végzett. Persze az ismeretlen utáni vágy korán sem elég ahhoz, hogy a boszorkánymesterek érdeklődését felkeltse; a klán tagjai erőszakos, tisztafejű tanítványokat keresnek, és megvetik a zavarodott New Age rajongókat. A Tremere klán öregjei szinte kivétel nélkül férfiak. Mostanában tapasztalható némi enyhülés e téren, egyaránt választanak nőket és férfiakat Gyermeküknek, a lényeg, hogy az kellően becsvágyó és eltökélt legyen.

Szervezettség: Egyetlen klánban sincs ehhez hasonló belsőszerkezet. Egyetlen klán sem köti meg ilyen szigorúan Ifjait, és egyetlen klán sem halad olyan eltökélt egységben célja felé, mint a Tremere. Bár a fiatal klántagok viszonylagos szabadságot élveznek, az öregek parancsának mindig engedelmeskedniük kell. A félelem tartja össze a klánt.
A Tremere klán természetesen értékeli és bátorítja az egyéni teljesítményeket, a csoport fejlődésének darwini útját látva ebben. A klán becsvágyó, erős fiatal vámpírok összeszokott, megbízható csapata: nem csoda, hogy mindenki irigyeli és gyűlöli őket.
A Tremere-ek hierarchia-piramisában számtalan rang épül egymásra. Mindegyik hét misztikus körre oszlik, amit a jelöltnek végig kell járnia, ha elorébb akar jutni a rangsorban (és majdnem mindegyik Tremere-nek ez a vágya). A legalsó, a tanítvány, az Ifjak rangja. Felettük állnak a régensek, mindegyik egy kápolna ura; utánuk jönnek az uraságok, kiknek birtoka több kápolnát magába foglal. Negyvenkilenc Tremere viseli a hatalmas felelősséggel járó pontifexi címet. A piramis csúcsán pedig a Hetek Belső Tanácsa található. Tagjai egész földrészeket felügyelnek, és a szóbeszéd szerint folyamatos mentális kapcsolatban állnak egymással.

 

A Ventrue klán tisztességéről, becsületéről és kifinomult ízlésérol híres. Emberemlékezet óta a vezetők klánja ez, ősi hagyományok örzője, a Vértestvérek útjának egyengetője. Régmúlt éjszakákon a nemességből választották őket, kereskedő,hercegek, hatalmas urak voltak egykor. Manapság gazdag családokból, vállalati vezérkarból, politikai pályáról érkeznek a klán tagjai, de származásuktól függetlenül minden Ventrue vámpír a Kamarilla rendjének fenntartásán munkálkodik. Más klánok ezt gőgnek és kapzsiságnak vélik, de a Ventrue-k számára vezető szerepük inkább teher, semmint büszkeség.
A Ventrue-k a Maszkabál megőrzésének legodaadóbb hívei, hiszik, hogy a rejtőzködés szolgálja minden vámpír érdekét. A többi klánt nyersnek és arcátlannak tartják, olyannak, akik pillanatnyi kényelmükért az egész örökkévalót feláldozzák. A Ventrue klán nélkül nem létezne a Maszkabál fátyla: és a maszkabál fátyla nélkül nem lennének vámpírok. Tehát a ventrue-k vállára nehezedik a világ összes gondja. Rezzenéstelen arccal viselik e terhet, épp csak éreztetik a többiekkel a nemesi felelösség büszkeségét. Más vámpírok nem tudnák átvezetni a vámpírvilágot a Gyehennával fenyegető éjszakákon - ők legalábbis így gondolják.
A Ventrue-k a szó hagyományos értelmében nemesnek tekintik magukat - meggyőződésük, hogy az alattuk állókért harcolnak. Ők a modern éj királyai, lovagjai, bárói, és bár küzdelem helyszíne a csatamezőkről a tárgyalótermekbe, a lovagi tornáról a választásokba került, a Ventrue klán nem adta fel a harcot. A fiatal klántagok mobiltelefonjukkal és limuzinjaikkal vezetik a csapataikat, az öregek fenyegető viharfelhőket kutatva a látóhatárt fürkészik. A Kamarilla legtöbb tulajdonát a ventrue-k irányítják, és nehezen engedik ki markukból mindazt, amiért oly sokat küzdöttek. A hírnév és az eredmények magasra jutathatják bármelyik Vértestvért a klánban, de mindez mit sem számít, ha nem tudja fenntartani befolyását.
A többi vámpír gyakorta szenteskedőknek, sőt, zsarnokoknak tartja a Ventrue-kat - de baj esetén mégis hozzájuk fordul mind. A kékvéruek támogatják, fejlesztik - és legtöbbször irányítják is - a halandó médiát, rendőrséget, politikát, egészségügyet, szervezet bünözést, ipart, közlekedést és egyházat is. Ha egy Vértestvér bajba kerül hát, a Ventrue-k segítenek neki - no persze nem ingyen.
A Ventrue-k a halandó társadalom elitjében élnek. Ugyanazokban a körökben forognak, mint a Toreadorok, ám ők nem henye fecsegéssel és frivol mulatságokkal töltik az időt. Büszkén viselik a felelosségteljes vezetés súlyát, terheit. Ez mindig is így volt, és mindig is így lesz.

Gúnynév: Kékvérűek

Szekta: A királyi, arisztokratikus és elegáns Ventrue a Kamarilla uralkodó klánja. Ők a Kamarilla alapkövei, a legsötétebb időkben is ők irányították, védték a szektát. Mind a mai napig ők teszik ki a Hercegek túlnyomó részét. Nem is hagynák, hogy másként legyen.

Megjelenés: A Ventrue-k a klasszikus, hagyományos megjelenést kedvelik. Konzervatívak, a legtöbben a ma is halandó napjaik divatját viselik, korukat gyakran kilehet találni öltözködési stílusukból is. A klán fiatalabb tagjai leginkább a sportos elegancia és az örök öltöny-nyakkendő viselet között ingadoznak. Mindenkor elegánsak és ízlésesek, de kiemelkedni és nem kilógni akarnak a tömegből.

Háttér: Hagyományosan gazdag, befolyásos családokból jönnek, bár manapság bármilyen figyelemre méltó embert maguk közé emelhetnek. A kor, a bölcsesség, a tapasztalat mind-mind sokat számít a szemükben, és sosem Ölelnek meggondolatlanul. Néhány kékvérű csak tulajdon családjából választ Gyermeket. A többi Vértestvér gyakran tréfálkozik ezen a beltenyészeten, de a Ventrue-k szerint csak a legjobbak méltóak a klán vezetésére.

Szervezettség: Az egy környéken élő Ventrue-k gyakran találkoznak, bár ezeken a gyűléseken inkább csak beszélgetnek, tervezgetnek, semmint cselekszenek. Persze, hiszen az óvatos tárgyalás a problémák civilizált megoldásának egyetlen módja - harsányabb, vadabb Vértestvéreiket azonban rettenetesen felingerlik ezzel. Még a fiatalabb, türelmetlenebb Ventrue-k közt is van rá példa, hogy megelégelik egyik-másik "öregfiú" uralmát. Ez az udvariatlanság, az árulás netovábbja - persze csak ha az ifjak veszítenek.

 

Ki Brujah a játékban?

Nines Rodrigez (anarchista vezér),Jack (mentor:-), Damsel, Skelter ,(anarchisták)

 

Ki Gangrel a játékban?

Beckett (régész), Sheriff (LaCroix verőembere)+az oldal névadója:-), a sorozatgyilkos(Halál Karneválja)

 

Ki Malkavita a játékban?

Jeanette/Therese(Asylum tulaja,Santa Monica bárója), Dr. Grout (tudós)

 

 

Ki Nosferatu a játékban?

Bertram Tung (ügynök), Gary (Nosferatu vezér), Mitnick (hacker), Imalia (ex-playmate:), Barabus (kém)

 

Ki Toreador a játékban?

Isaac Abrahams (filmrendező,Hollywood bárója), Velvet (sztriptíztáncos), Ash (színész)

 

Ki Tremere a játékban?

Mr. Strauss (Tremere régens)

 

Ki Ventrue a játékban?

Sebastian LaCroix (LA hercege)

 

 

 
Számláló
Indulás: 2008-08-19
 
Üdvözlünk!
 
Vampire Bloodlines
 
Szavazz te is!
Ki a kedvenc karaktered?

Jack
Jeanette
Beckett
LaCroix
Nines Rodrigez
Andrei
Bach
Isaac Abrams
Mandarin
Gary
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Dátum
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Idő
 
Sheriff_team kabala:P





 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?